Chì ghjè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura-1

In fatti, hè solu una espressione più prufessiunale di u platu di coccia lenta.Pò esse ancu chjamatu sousvide.È hè una di e tecnulugia principali di a cucina moleculare.Per mantene megliu l'umidità è a nutrizione di i materiali alimentarii, l'alimentu hè imballatu in una manera di vacuum, è poi cottu lentamente cù una macchina di coccia à bassa temperatura.A bassa temperatura quì ùn hè micca sottu à zero cum'è u nostru sensu cumunu pensa, ma in un intervallu di temperatura relativamente adattatu.

Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (1)
Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (2)

Quandu avemu messu l'alimentu in a macchina di coccia à bassa temperatura, stabilisce è mantene a temperatura di destinazione, quandu l'alimentu righjunghji a temperatura è u tempu stabilitu, pigliate è eseguisce altri prucessi di cucina, questu hè a tecnulugia di coccia à bassa temperatura.

 

Chì sò l'equipaggiu necessarii per a tecnulugia di cucina à bassa temperatura?

In modu simplice, sò necessarii dui tipi d'equipaggiu, vale à dì a macchina di sigillatura di compressione à vacuum è l'alimentatore à bassa temperatura.

A macchina di sigillatura di compressione di vacuum hè aduprata per caccià l'aria in u spaziu fissu per mantene l'ughjettu in u statu di vacuum per u almacenamentu.In a cucina, hè spessu usatu per a preservazione di a materia prima.Quandu s'utilice a tecnulugia di coccia à bassa temperatura, a macchina di imballaggio di compressione di vacuum hè usata per adattà uniformemente ogni superficia di l'alimentu nantu à u saccu di compressione di vacuum, è coccia cù questu mediu.

Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (4)

L'aggiustamentu di u gradu di u vacuum di u compressore di l'imballu di vacuum hè ancu squisitu, in diverse pressioni, tempi differenti ponu ottene un statu di vacuum differente.In generale, per carne, pollame è altre coccia à bassa temperatura, pumping to a medium vacuum state.Per ligumi è frutti (cum'è carotte, cipolle, coliflore, granu, patate, zucca, pomi, pere, ananas, ciliegie, etc.), hè necessariu di estratti à un altu vacuum state.

U principiu principale di a macchina di coccia à bassa temperatura hè chì pò cuntrullà a temperatura per un bellu pezzu, per ottene l'effettu.En règle générale, le réglage de la température doit être entre 20 ℃ et 99 ℃, et l'intervalle de contrôle de la température doit être précis à 1 ℃.A qualità di a macchina di cucina à bassa temperatura deve esse affidabile, è u rendiment di cuntrollu hè stabile, per assicurà a coerenza di ogni risultatu di cucina.

Cumu stabilisce u tempu è a temperatura cù a tecnulugia di coccia à bassa temperatura?

A temperatura è l'impostazione di u tempu di a macchina di l'alimentariu à bassa temperatura ùn deve esse sbagliata.U prucessu di coccia lentu ùn significa micca di coccia l'alimentu à una temperatura più bassa è più tempu.Perchè a temperatura bassa ùn pò micca esse sterilizzata, ci sò periculi nascosti di a sicurità alimentaria, è pruducerà effetti fatali.Hè necessariu di sapè chì a temperatura ideale per a sopravvivenza di i batteri è a ripruduzzione hè 4-65 ℃.

Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (5)

Per quessa, quandu si usa a tecnulugia di coccia à bassa temperatura, in principiu, a temperatura deve esse ≥ 65 ℃, u minimu ùn deve esse menu di 50 ℃, è u megliu ùn deve esse più di 70 ℃, per evità a perdita d'acqua è u gustu. perdita.Per esempiu, l'ova di primavera calda pò esse cottu cù una macchina di coccia à bassa temperatura, è a temperatura pò esse cuntrullata à 65 ℃ per ottene un gustu eccellente (a proteina hè dolce è tenera cum'è tofu, è u vitello hè liscia cum'è pudding) .Inoltre, a cunchiglia d'ova hè furnita cun un mediu sigillatu è isolatu, chì ùn hà micca bisognu di compressione di vacuum.

Cunsiglii Warm: sottu à l 'applicazzioni di a tecnulugia di cucina bassu-temperature, differente carni hannu differente esigenze maturità è stati, è a temperatura necessaria hè dinù differente.Pò esse stabilitu secondu diverse esigenze di maturità.Per esempiu, a carne bovina, quandu a temperatura di destinazione hè 54 ℃, 62 ℃ è 71 ℃, pò ghjunghje à trè stati: trè, cinque è sanu cottu.

 

Tuttavia, diversi alimenti necessitanu diverse temperature è tempi.A maiò parte di l'ingredienti ponu esse pronti in 30 minuti.In ogni casu, in certi casi spiciali, l'alimentu pò avè bisognu à esse cottu per 12 ore, 24 ore o ancu più.

Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (6)

In generale, a durata di u tempu necessariu per a cucina à bassa temperatura hè ligata à i trè fatturi chì seguenu: (1) a quantità tutale di l'alimentu cottu à tempu;(2) E caratteristiche di trasferimentu di calore di l'alimentu stessu;(3) A temperatura core chì vulete ghjunghje.Per esempiu, u tempu di coccia di carne hè ligata à a dimensione è u grossu di a carne.U più grossu u materiale hè, u più longu hè necessariu per u calore per penetrà in u centru.I vegetali cù a superficia irregulare pò piglià più tempu.

A cumpressione di vacuum di carne (cum'è bistecca) è altri materiali alimentari deve esse processatu prima.Hè megliu imballà secondu e specificazioni di ogni pezzu.L'impostazione di u tempu è a temperatura pò esse più precisa è scientifica.Per esempiu, aduprate una macchina di coccia à bassu temperatura per coce i cottine d'agnellu per 30 minuti è u salmone per 10 minuti.

Chì sò e caratteristiche di a tecnulugia di coccia à bassa temperatura?Comparatu cù i metudi di cucina tradiziunali, chì sò i vantaghji evidenti?

Ovviamente, u risultatu di a tecnulugia di coccia à bassa temperatura ùn pò micca esse ottenuta da i metudi di cucina tradiziunali.Puderà mantene u culore uriginale di l'alimentariu quant'è pussibule, è mantene u gustu originale è fragranza di spezie à u più grande.Ancu a carne ordinaria pò migliurà assai u gustu è u gustu.

A cucina à bassa temperatura pò separà u sucu crudu è l'acqua di l'alimentariu, in modu di rializà nisuna perdita di nutrienti alimentarii è minimizzà a perdita di pisu, per cuntrullà in modu efficace u pesu di ogni pruduttu finitu.

Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (11)
Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (7)
Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (8)

L'appiecazione di a tecnulugia di cucina à bassa temperatura ùn hà micca bisognu di esigenze tecniche speciali, tutti in a cucina ponu operà, è ponu ottene risultati ideali.

Cunsiglii caldi: se u metudu tradiziunale hè utilizatu per trattà a bistecca, a maturità di a superficia è a maturità interna di a bistecca sò assai diffirenti, è in u prucessu di frittura, u zuccaru uriginale in a bistecca cuntinuà à sopra.In ogni casu, i chefs sperimentati frighjenu a superficia di a bistecca finu à ch'ella hè ligeramente gialla, chjude u sucu, è poi mette in u fornu per a coccia, chì hà da migliurà assai u gustu di a bistecca, ma u sucu di serratura pò esse micca cusì perfettu. .

A cucina à bassa temperatura hè largamente usata?

In un ambiente chjusu, l'alimentariu serà più efficace.In un tali statu, tutti i materiali di cucina sò ovviamente teneri è succosi.Cum'è ova, carne, pollame, frutti di mare, pesci, ligumi, frutti è cusì.

L'applicazione di a tecnulugia di cucina à bassa temperatura in carne è frutti di mare hè assai eccezziunale.Pò mantene l'altu cuntenutu di prutezione di l'alimentariu, è u culore di i materiali alimentarii hè assai bonu, è u gustu hè ancu assai frescu è teneru.

Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (9)

A dependenza di a cucina à bassa temperatura nantu à u salinu è l'oliu hè assai ridutta, ancu ùn pò esse usata, pò riduce a contaminazione di fume di cucina.

Hè più risparmiu d'energia chì u fornu è a stufa di gas, è più capaci di mantene a cumpusizioni di vitamini di l'alimentu chì a vapore è a cucina.Inoltre, i risultati di ogni coccia pò esse assai consistente senza cambià di gradiente.

10 dumande per aiutà à coccia à bassa temperatura-4

Quandu s'utilice a tecnulugia di coccia di bassu temperatura per coccia ligumi, aghjunghjendu un pocu di burro pò fà u culore di i vegetali più brillanti è gustu megliu.

Nota: prima di a coccia in vacuum low-temperature, l'alimentu deve esse rinfriscatu in a frigorifera (a temperatura di refrigerazione deve esse più bassa di 4 ℃), è l'alimentu dopu à vacuum low-temperature cooking deve esse congelatu s'ellu ùn hè micca usatu per un pocu tempu. .

In più, l'applicazione di a tecnulugia di cucina à bassa temperatura migliora l'efficienza di u travagliu di a cucina.I Chefs anu più tempu per preparà, è parechji prucessi di preparazione ponu esse fatti in anticipu.Inoltre, diversi alimenti anu imballaggi separati sigillati in vacuum, è ponu esse cotti à u stessu tempu sottu a cundizione di a stessa temperatura di destinazione.

Inoltre, perchè l'alimentu trasfurmatu à bassa temperatura pò esse rinfriscatu è congelatu, pò esse riscaldatu di novu quandu hè necessariu, è l'alimentu micca utilizatu pò esse rinfriscatu, chì evita i rifiuti à a maiò parte.

Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (10)
Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (13)

Chitco wifi sous vide cooker preciso

Cook cum'è un prufessiunali!

U cooker di precisione chitco wifi Sous Vide vi aiuta à cucini cum'è un prufessiunale.Basta accoppià cù l'app chitco Smart per gestisce a vostra cucina in ogni locu di a vostra gamma wifi, allora vi libererà è avete più tempu cù famiglie è amichi.Soprattuttu faciule d'utilizà è di pulisce, Mettite a cucina di precisione in ogni pignatta cù acqua è lasciate u vostru alimentu desideratu in un saccu sigillatu o un vasu di vetru, dopu stabilisce a temperatura è u timer.

 

Highlight

★ Wifi Sous Vide Cooker --- Scaricate l'app chitco Smart in u vostru iphone o u vostru telefunu Android, stu cooker à immersione wifi vi libererà è cucinerà in ogni locu, stà infurmatu nantu à u vostru statu di cucina senza esse in cucina.In più, un bellu disignu hè chì pudete sparte u dispusitivu cù a famiglia o l'amichi nantu à l'App, senza limiti di cunnessione di parechje persone.È i valori predeterminati seranu salvati quandu si spegne.A prucedura di impostazione di basa pò ancu esse finita nantu à u sous cooker.

★ Température de précision et minuterie --- L'intervalle de température et la précision de ce circulateur sous vide sont de 77°F~210°F (25°C~99°C) et 0,1°C (1°F).A gamma massima di u timer hè di 99 ore 59 minuti, inizià u timer quandu a temperatura ghjunghje à i vostri paràmetri, lasciate chì i vostri cuochi sò abbastanza è precisi.Ancu schermu LCD leggibile: (W) 36 mm * (L) 42 mm, 128 * 128 Dot Matrix LCD.

★ Circulazione uniforme è veloce di u calore --- 1000 watt chì a circulazione di l'acqua riscalda l'acqua veloce è rende a carne piena è tenera è umida.Si adatta à qualsiasi pignatta è vestitu per verdura, carne, frutta, furmagliu, ovu è cusì, pudete sceglie a ricetta sia da APP in u vostru telefunu sia in u screnu LCD wifi sous vide.

★ Facile à aduprà è senza rumore --- Nisun altru equipamentu necessariu.Mettite u cooker di precisione in ogni pignatta cù acqua è lasciate u vostru alimentu desideratu in un saccu sigillatu o un vasu di vetru.Basta à stabilisce a temperatura è u timer in ogni locu di a gamma wifi per liberà sè stessu è fà u gustu di cibi cù più nutrienti è vitamini.Mantene u silenziu durante a cucina, ùn vi preoccupate micca di disturbà u rumore.

★ Prutezzione è Temperature Alarm --- Stu circulator d'immersione termale smette di travaglià è vi alarma quandu u livellu di l'acqua hè più bassu di u minimu.Ancu vi alarmarà quandu a temperatura righjunghji u valore di destinazione.L'acciaio inox hè faciule da pulisce.Mentre sta unità ùn hè micca impermeabile.U livellu di l'acqua ùn pò micca sopra a linea massima.

Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (15)

Prima di mette l'alimentu in u compressore di vacuum, avemu bisognu di trattà cù l'alimentu, cum'è a curazione, aghjunghjendu spezie.In ogni casu, in u prucessu di coccia à bassa temperatura, u gustu di i materiali alimentarii è spezie hè più forte, per quessa ùn hè micca cunsigliatu per aghjunghje spezie eccessivi.L'alta cuncintrazione di l'alcolu di staghjunamentu ùn hè micca adattatu, distrughjerà a cumpusizioni di prutezione di l'ingredienti di carne, facendu chì u gustu è u gustu di a carne diminuite significativamente.

Cosa hè a tecnulugia di cucina à bassa temperatura (16)

Chì ne dici?

Sona cum'è a tecnulugia di coccia à bassa temperatura d'alta pressione, in fattu, ùn hè micca assai friddu è cumplicatu.In quantu avemu un capiscenu currettu di e caratteristiche di ogni materiale di l'alimentu è u gustu di u gustu chì vulemu ottene, stabilisce a temperatura è u tempu currettamente, applicà scientificamente u compressore di imballaggio in vacuum è a macchina à bassa temperatura, ancu una bistecca assai cumuna pò ottene una bona. gustu, Questa hè a magia di coccia lenta à bassa temperatura.

 

• Nisun vertigine calda,

• Nisun incubi di negru,

• Ùn ci hè micca un rumore constantu,

• Ùn ci era micca fretta.

• Cottura à bassa temperatura,

• Tutte e delicatezze anu bisognu di tempu per cultivà, accumulà è fiurisce,

• Ogni platu cottu à bassa temperatura pò creà una sperienza magica di tuttu u sensu.


Tempu di post: 18-10-2021