L'acquistu di una macchina di vacuum in casa ùn pò micca solu allargà a vita di l'alimentu, aiuta à u metudu di coccia di coccia in vacuum, ma ancu evità l'odore di diversi alimenti in u frigorifero.

Frozen ≠ Conservazione fresca
In l'ambiente di - 1 ℃ ~ 5 ℃, serà generatu un gran numaru di cinture di cristalli di ghiaccio, chì perforanu a membrana esterna di i materiali alimentari, è a nutrizione serà persa cù l'acqua di ghiaccio scongelata.
U vacuum pò allargà efficacemente a freschezza di l'alimentu.
 
Diversi ingredienti sò faciuli à tastà
Diversi ingredienti secchi è umidi anu bisognu di metudi di mantenimentu frescu diffirenti, altrimente sò faciuli d'odore è di crià bacteria in a frigorifera.
 
microorganismu
A putenza alimentaria è u mildiu sò principalmente causati da i microorganismi in l'aria.L'isolamentu di l'aria pò prolongà u periodu di mantenimentu frescu di l'alimentariu.
 
Macchine di vacuum handheld sò di più in più largamente utilizati, è parechje famiglie anu cuminciatu à accettà stu novu tipu di macchina di mantenimentu frescu.Chì sò e caratteristiche di l'aspiratore manuale è quali sò i cunsiglii.
 
1. Hè chjucu è portable, è pò esse usatu in ogni mumentu è in ogni locu.A bateria di lithium integrata pò esse caricata via USB, chì hè còmuda è rapida.

Sigillatrice a mano H5

2. Hè faciule d'utilizà, è pò esse usatu cù un saccu di vacuum tippu zipper per una coccia lenta di temperatura bassa.L'alimentazione hè più sana, è u gustu di l'alimentariu hè megliu.

Sigillatrice per vacuum portatile -1

 

 

3. L'alimentu hè guardatu in sacchetti separati, chì ùn hè micca faciule d'odore è pò esse guardatu per un tempu più longu.

1

4. U vacuum pò esse pumped to make food storage more convenient.

Sigillatrice à vacuum à main --2

5. U tappu di buttiglia di vinu rossu pò esse disegnatu, è u vinu rossu senza fine ùn serà micca persu.

Sigillatrice a vuoto a mano -3

6. U saccu di cumpressione di a ropa pò esse cacciatu per facilità l'almacenamiento di u mobili, a robba è u lettu, salvà u spaziu di l'armari è impedisce a robba da umidi è gialli.

Sigillatrice à vacuum à main -4


Tempu di Postu: Nov-05-2022